Kızılay dün saat 09.00 da valilik bahçesinde iki gün sürecek olan kan bağışı için çadır kurdu. Valilik bahçesinde iki gün kalacak olan çadır 09.00 - 17.00 saatleri arasında açık kalacak.
Konuyla ilgili açıklama yapan Kızılay Kan Alma Birimi Müdürü Dr. Cihan Önder, kampanyanın iki gün devam edeceğini belirterek, yer olarak valilik bahçesini seçtiklerini, iki günde 100-200 kişinin kan vermesini hedeflediklerini dile getirdi.
Dün sabah saat 09.00 da kurulan çadıra saat 16.00’ra kadar yaklaşık 40 kişinin gelerek kan verdiğini belirten Önder, çadırın saat 09.00 ile 17.00 arasında açık olacağını belirtti.
Özelikle bahar ayının gelmesiyle toplum genelinde kan bağışının arttığını ve bununda kendilerini sevindirdiğini ifade eden Dr. Önder, Kan bağışının her zaman gerekli olduğunu sözlerine ekledi.
doğuda sadece siyasi çadırlar görmeye başlamıştık,iyi olmuş kızılay çadırı
YanıtlaSil